onsdag 27 maj 2009

Härliga dagar

Igår var det en riktigt härlig dag. Det började med att Maria min grane kom över, för att sedan göra mig sällskap ner till affären. Vi passade på att ta en promenad med Elias i det fina vädret när vi ändå skulle handla, gick runt nacksta. När vi kom hem igen så hade vi ingen lust att gå in och sätta oss i lägenheten när det var så vakert ute. Vi bestämde oss för att gå ner till stan en sväng och titta runt lite. Elias älskar verkligen att åka vagn:). Vi var ute och promenerade i nästan 4 timmar, härligt var det:).

Idag har det varit en riktigt blåsig dag. Jag och Elias har passat på att mysa massa. Imorgon ska Jag och min lilla prins träffa gammelmormor och ta en sväng på birsta. På kvällen har jag lovat bort mig till Carro. Ska hjälpa henne att flytta dom sista sakerna. nu ska jag lägga mig och slöa framför tvn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar