onsdag 17 juni 2009

Jag har hunnit med en hel del sen jag skrev här sist. Ska försöka dra igenom lite snabbt vad som har hänt i mitt liv.

Har hunnit haft 2 st barnkalas för min underbara lilla prins. (Elias vill passa på att tacka för alla fina presenter). Vi var tvungen att dela upp det på 2 dagar då det var hela 50 personer som ville komma och fira våran ögonsten. Den 11:e tog min underbara kusin Rebecca studenten, stort grattis till dig. Vi är så stolta över dig gumman. Sen den 12:e så var vi till stugan, åt studentmiddag och firade Beccis lite mer. På lördagen så var det 50årsfest för pappa som gällde. Han blev superglad :) . Det var en riktigt lyckad kväll, (kommer bilder senare).

Ja idag så har jag tvättat och förberett för morgondagen. Imorgon så flyger hela lilla familjen till Göteborg, för att hälsa på min syster med familj. Så det blir våran första midsommar i Göteborg, mysigt! Kommer hem på tisdagkväll, så det blir 6 hela dagar där. nu ska jag gå och packa det sista innan det blir sängen. Flyget dit går nämligen 06:30. Hoppas alla får en trevlig midsommar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar